Pozovite Kupidon shop 062/695-596

Udata

Bilo je leto dosada vrucina klima radi i kuckanje na Fb klasika. Zapadne mi za oko jedna lepa profilna fotkica zena u ranim cetrdesetim prijatnog osmeha nasmejana. Iz ciste dosade posaljem zahtev posle 2 dana vidim prihvacen i krece kuckanje. Vrlo brzo smo se skontali i razmenili brojeve.

Odmah mi je stavila doznanja da je udata i da pre nego sto se cujemo razmenicemo poruke ili ce ona mene zvati. Bio sam nestrpljiv da joj cujem glas ali to mob nikako da zazvoni. Najzad mobilni je zazvonio i cuo se prijatni zenski glas delovala je mnogo mladje sto me je jos vise napalilo. Proveli smo nekoliko dana u razgovorima i za to kratko vreme razmenili smo dosta informacija a hemija koja se stvarala medju nama bila je sve jaca i jaca. Posle nekoliko dana pao je dogovor i da se vidimo. Seo sam u moj BMW i dosao u njen grad. Cim smo se pogledali iskre su sevale na sve strane. Na prvom semaforu na kojem sam stao nagao sam se prema njoj i strasno je poljubio, nije se bunila samo se blago nasmejala sto me je jos vise napalilo. Morao sam da vozim u drugi grad (posto zivi u malom gradicu) i da iznajmim sobu za dnevni odmor. Zasto se to zove soba za dnevni odmor nikad mi nece biti jasno 🙂 Cim smo usli u sobu krenuli su strastveni poljubci i skidanje. Osecao sam se pored nje kao napaljeni tinejdzer. Brzo smo se svukli i krenuo je obostrani oral. Vrlo brzo je postao krut i cvrst a iz njene pickice su krenuli sokovi. Stavila je njene nogice na moja ramena i to me je jos vise napalilo. Kada sam usao u nju iznenadio sam se koliko je bila uska. gledao sam je u oci i tucao sve brze i brze. Kako sam je jace tucao tako je ona postajala sve glasnija i sve jace stenjala sto me je jos vise palilo. Posle nekog vremena ona je bila gore i nabijala se na moj nabreklu kurcinu. Bio sam blizu ali sam se suzdrzavao da svrsim u nju. Rekla mi je svrsi u mene svrsi u svoju kuckicu. Mlazevi sperme su samo sikljali i punili njenju pickicu. Kada je sve bilo gotovo pogledala me je u oci i nezno poljubila…

Oceni
[Total: 1 Average: 5]
Kako sam pojebao stariju komšinicu

Imam 34 godina, preko puta moje kuće živi komšinica koja ima 45, veoma dobro očuvana za svoje godine.Jednog popodneva me je pozvala na kafu, kada sam stigao kod nje ponudila me je i čašom domaćeg

Nestašne situacije sa sestrom

Kada smo tog letnjeg jutra krenuli na selo kod babe i dede, na sebi je imala farmerke, paticice i i gore usku bluzicu roze boje. Mozda sam najvise i voleo da je posmatram u farmerkama,

Sa tobom može sve

Tog prepodneva je Toma zapalio za Sarajevo. Ja sam nakon ručka sedeo u bašti hotela i ispijao pivo. Čekao sam da padne mrak pa da krenem u kamp. Ispred, ulicom se je kretala reka ljudi