Pozovite Kupidon shop 062/695-596

Nudistički raj ili slučajno svingeri

Nekad je letovanje bilo daleko lepše i jeftinije. Imalo se para za sve. Čak i ako ste nudist, dovoljno je bilo doći do Jadrana i imali ste nudističkih kampova koliko hoćete. Tako sam i te godine sa devojkom krenuo stopom do Jadrana ne razmišljajući gde ćemo završiti, bilo je samo  bitno dokopati se mora. Nismo dugo stopirali. Nakon pola sata stalo nam je vozilo kamp kućica i ukrali smo se pozadi u kamp prikolicu. Bio je to sredovečni par, muškarac je vozio, pa ga nismo dobro ni osmotrili, ali nas je u kamp prikolici dočekala njegova supruga. Ženica je imala između 40 i 50 godina, bila je negovana gospođa, pa je godine teško bilo tačno odrediti. Lagana letnja haljina je lepo ocrtavala njenu liniju, krupne sise su poskakivale kako je poskakivala prikolica, a šerifsko sedenje je pružalo lep pogled na njeno međunožje. Začudilo me da je imala obrijanu pičku, jer tada pičke bez dlačica nisu bile u modi. Moja devojka je isto imala laganu letnju haljinu, ispod obične pamučne gaćice napunjene gustim žbunom crnih picinih dlaka. Često su mi te dlake smetale dok bi joj lizao pičku, pa me je pogled na obrijanu pičku naše domaćice dodatno palio. Krenula je neobavezna priča o letovanju, putovanjima i kako je prikolica poskočila na džombastom putu tako se naša domaćica zavalila unazad lepo otkrivajući obrijanu pičku. Imao sam vremena da je lepo osmotrim. Pička se bila lepo raširila, raširene, velike usmine su govorile o zreloj, razrađenoj pički u koju je sigurno bilo zadovoljstvo umočiti kurac.“Joj, pa vi brijete pičku!?, reče moja devojka iznenađeno. “ Naravno, zar ti svoju ne briješ? „“ Nisam nikad, meni je lepša ovako čupava! „“ Verujem da je puno lepše lizati obrijanu pičku, nego čupavu, bar dlačice ne upadaju u usta. Tvoja je toliko čupava da ne moraš ni gaćice nositi, ne bi se primetilo da ih nemaš koliko su ti dlake guste! „, rekoh kroz smeh. “ Draga moja, nemaš pojma koliko se muškarci pale na obrijanu pičku. Evo, i tvom dragom je kurac skočio kad je video moju obrijanu pičku. „Malo sam se postideo, ali nisam mogao sakriti svoj nabrekli kurac. “ Ma, njemu skače i na samu reč pička, a kamo li da je još i vidi! Jutros mu nije smetalo da je liže i jebe čupavu. „“ Kako je to lepo kad možeš imati kurac kad želiš i koliko hoćeš! „“ Hteo sam  jednom da je obrijem, ali nije dozvolila.“ Dok sam to izgovarao, naša domaćica je već preturala po fioci tražeći nešto. Izvukla je brijač, četku i sapun za brijanje. “ Draga moja, skidaj gaćice, raširi noge, sad ćemo da je lepo obrijemo! „Nisam joj dao vremena da se dvoumi, nego sam joj zadigao laganu haljinu i jednim potezom skinuo gaćice. Priznajem da je pička moje drage, i tako čupava, mamila na jebanje, ali sam s nestrpljenjem čekao da je vidim obrijanu.Naša domaćica je s četkicom već pravila penu i oduševljeno gledala u čupavu pičku. Prizor brijanja pičke me je toliko napali da sam iz šorca izvukao svoj nabrekli kurac i lagano ga drkao. Dlačice su brzo nestajala sa mlade pičke moje devojke, a pogled na obrijanu pičku je sve više palio u meni želju za jebanjem. Guza naše domaćice se u klečećem položaju lepo ocrtavala. Video sam u njenim očima jebački sjaj, u pauzi brijanja njen pogled je često završavao na mom kurcu. Trebalo se samo odvažiti na prvi korak.Prišao sam joj iza i preko haljine pomazio guzu, spuštajući ruke između butina. Nije se bunila, izigravala je zauzetost oko brijanja pičke. Kada mi je ruka završila na njenoj pički, iznenadio sam se koliko je već bila vlažna. Prijalo mi je maženje obrijanu pičke, nisam morao da se zezam s dlakama, već mi je dlan prelazio preko glatke kože. Zadigao sam joj haljinu, a ona je truckanje prikolice iskoristila da raširi noge. Zaokupljena puderisanjem pičke moje drage bez problema sam ugurao dva prsta u njenu vlažnu, obrijanu pičku i krenuo da je drkam. To joj je bio znak da i ona, kao slučajno, gurne prst u pičku moje drage. Ni moja devojka se nije bunila, možda je mislila da je to uobičajen ritual posle brijanja. Prišao sam joj pozadi sa nabreklim kurcem, trebalo ga je samo gurnuti u vlažnu pičku. Prvo sam kurcem prešao preko guzova, zavukao ga između butina i čekao reakciju. Truckanje prikolice mi je pomoglo da ceo upadne u pičku, a njeno nabijanje na kurac sam protumačio kao njenu želju za jebanjem. Još kad je spustila glavu na sveže obrijanu pičku moje devojke znao sam da jebanje može da krene u punom sjaju. Nagnuo sam se malo napred i uhvatio je za sise. Bile su toliko velike da sam ih mogao lupkati jednu o drugu. Pogled moje devojke je bio uprt negde u plafon, prijalo joj je lizanje pičke koja je vapila za kurcem. Legao sam na pod prikolice i glavom pozvao devojku da sedne na kurac. Jedva ga je naciljala u pičku koliko je prikolica truckala. Naša domaćica je mazila pičku moje devojke dok joj je kurac ritmički ulazio. Svako ispadanje kurca iz pičke, usled truckanja prikolice, domaćica je koristila da ga malo drka i opet vraća u pičku. Njen jezik na mojim jajima je ubrzavao moje svršavanje tako da sam ubrzo napunio pičku moje devojke. Naša domaćica je strpljivo čekala da izvadim kurac iz pičke kako bi mogla da ga strpa, onako balavog, u usta. Polizala je svaku kap koja se pojavila na glaviću istiskujući zaostalu spermu iz korena kurca.Prestanak truckanja prikolice je bio znak da smo stali. Pogledao sam kroz prozor i video tablu na kojoj nam nudistički kamp Vrsar želi dobrodošlicu. Nismo ni sanjali da ćemo to leto završiti u nudističkom kampu, ali nam je sad bilo svejedno, bitno da smo na moru. Šator smo razapeli ispod jednog bora da nam pravi hladovinu, a naši stoperski domaćini su bili nekih 50-ak metara dalje, jer su tu imali priključak za struju. Taj dan se nismo ni stigli bolje upoznati sa našim domaćinom, nego smo ceo dan proveli na plaži u kupanju i izležavanju na suncu. Svi su buljili u obrijanu pičku moje devojke, jer je ceo ženski rod koji smo taj dan videli na plaži imao prirodne žbunove. Mojoj devojci se ta iznenadna popularnost toliko svidela da je namerno na plaži širila noge kako bi se videla njena glatka pička. Par kurčeva se, u prolazu, bilo i diglo, što je doprinosilo samopouzdanju moje devojke, a usput je i palilo. Naveče smo zaspali kao bebe, put, more, plaža su učinili svoje. Ujutro sam se probudio, kao i obično, sa jakom erekcijom, a pored mene je devojka spavala nudeći mi svoju obrijanu pičku. Zahvalio sam se na leđa, drkajući kurac i čekajući da se devojka probudi. Nema ništa lepše, nego kad se probudiš, a pored tebe nabrekli kurac koji zove na jebanje. Onako pospana, samo se popela na mene, bez pomoći ruku, sela na kurac i krenula da se mazi. Jednu stranicu šatora sam sam bio otvorio kako bi ušao svež, morski vazduh tako da nas je obasjavalo i jutarnje sunce. Mirovali smo, kurac je pulsirao u pički, a ja sam mazio sise čije su bradavice jasno ukazivale na maksimalno uzbuđenje.Krajičkom oka sam primetio muškarca ispred šatora koji je blago drkao kurac, ali mu lice nisam video. „Dobro jutro, komšije! Dođite na kafu!“ Tek tad smo shvatili da je to naš domaćin koji nas je dovezao u svojoj prikolici. Prekinuti u jebanju, brzo smo izašli iz šatora. Ni naš domaćin, ni ja nismo pokušavali da sakrijemo nabrekle kurčeve, čak nas nije bilo ni stid što nas je zatekao u jebanju. Najnormalnije smo, nabreklih kurčeva krenuli prema njihovoj kamp kućici prolazeći tako pored drugih šatora. Svi su nas gledali normalno, jedino je jednom momku momentalno skočio kurac kad je moja devojka sa obrijanom pičkom prošla pored njega.Kafa je već bila skuvana i servirana na kamperski sto ispred kućice. Domaćica se samo osmehnula na naše dignute kurčeve. „Ko je to zaslužan za dva dignuta kurca?“ „O, draga moja, prekinuo sam ovu omladinu u divnom jebanju. Znaš kako se lepo nasadila na kurac, da mi ih je bilo žao prekinuti, ali sam morao da se kafa ne ohladi.“ „Ajde prvo da popijemo kafu na ovom divnom morskom jutru, pa možete da nastavite, golupčići.“ Kurac mi je i dalje bio dignut, domaćica je namerno obilazili oko nas i pičku isticala u prvi plan. Domaćin je drkao kurac i pričao s nama kao da se ništa ne dešava, ali je često gledao u moju devojku čije su bradavice još bile uzbuđenje a pička vlažna. Ohrabren njegovim drkanjem, a primećujući da je i nekoliko kurčeva u susednim šatorima dignuto namestih se tako da mojih 20 cm dođe do punog izražaja.“Hoće li neko kafu sa šlagom?“, reče naša domaćica i uhvati me za nabrekli kurac lagano ga drkajući i aludirajući na spermu koju je očekivala kao rezultat drkanja.Znači, sve barijere su probijene, naši domaćini hoće da se jebu, susedni šatori su isto sa dignutim kurčevima, po sisama primećujem da su i žene napaljene, biće seksa.Baš kad je prolazila pored mene, zgrabih svoju domaćicu za bokove i sedoh je na butine. Guza joj je dodirivala moj kurac, glavić je još uvek bio orošen sokovima nedavnog kratkog jebanja. Samo me je pogledala sa osmehom na licu, opkoračila i sela na kurac. „Dragi, hoćeš još kafe?“, reče, kao da ne sedi na kurcu, kao da neobavezno čavrljamo. Sad smo već privukli pažnju svih okolnih šatora. Muškarci su otvoreno drkali kurčeve, čak je kod jednog šatora žena preuzela inicijativu i muškarcu drkala kurac dok je drugom rukom mazila svoju čupavu pičku. Moja devojka je bila u nedoumici, jebalo joj se, bila je prekinuta u jebanju, moj kurac joj je zauzet, a pored sebe ima nabrekli kurac koji hoće da se jebe. Nije joj trebalo moje odobrenje, zgrabila je ponuđeni kurac i krenula da ga drka. U susednom šatoru je jedan kurac već nestao u ustima napaljene žene, domaćica se nabijala na moj kurac i srkala jutarnju kafu najnormalnije. Ustao sam i na stojeći je guzio, meseći ogromne sise dok je moja devojka krenula da puši kurac našeg domaćina. Guzeći našu domaćicu, onako stojeći, posmatrao sam susedne šatore. Muškarac do naše kućice je već guzio ženu i posmatrao situaciju na našem frontu, u šatoru iza dvojica muškaraca su obrađivali jednu pičku, jedan je lizao dok je drugom pušila, a par koji je tuda šetao i zastao zbog naše jebačine se obostrano mazio. Naš domaćin se, nakon dobrog pušenja, izvalio na leđa tako da ga je moja devojka opkoračila i sela mu na kurac. Sve je prštalo od jebačine. Pogled na guzu moje devojke me izluđivao, slatko se nabijala na kurac u čučećem položaju tako da sam gledao kako joj kurac nestaje u pički. Nekako se tu, meni iza leđa, pojavio i samac sa ogromnim kurcem vidno uzbuđen. Izvukao sam kurac iz pičke nase domaćice, krenuo prema svojoj devojci koja se slasno nabijala na kurac, samcu dao znak da nastavi gde sam ja stao i počeo devojci da mazim guzu. Naša domaćica nije imala ništa protiv novog kurca u pički, čak je ubrzala vrckanje guzom, a ja sam ga svojoj devojci sjurio u guzu bez neke veće prethode pripreme. Čak se nije ni trgnula, samo je nastavila da meša na dva kurca, a rukom je dala znak paru koji se tu zatekao da priđu. Odmah je strpala njegov kurac u usta i krenula luđački da ga puši. Njegova devojka mu je mazila jaja željna kurca, ali su svi kurčevi bili zauzeti. Videći uspaljenu pičku pored sebe, naš domaćin je skinuo moju devojku s kurčeva i naguzio novu pičku. Taman da oslobodi pičku moje devojke za novi kurac. Onako na stojeći se nabila na novi kurac, a momak je uhvatio ispod butina i podigao ne vadeći kurac iz pičke. Sad je moj kurac bio na suvom, guza moje devojke je ostala nedojebana, pa sam joj prišao iza leđa, uhvatio ih oboje da se smire dok ga ja opet ne gurnem u guzu. Prvi put u životu sam jebao u sendviču, ali na stojeći. Slobodnim rukama sam i ja pridržavao devojku i ritmički je nabijali.Valjda je taj prizor bio toliko jebezovan da je u susednim šatorima krenula da šprica sperma na sve strane. Sperma je kuljala iz pičke žene koja se sedeći nabijala na kurac, pa je izlazila iz pičke svaki put kad je kurčev čep to dozvoljavao. U drugom šatoru su njih dvojica prskali ženu koja je ležala, pa je sperme bilo po stomaku, sisama licu, dok ih nije oba strpala u usta da ih poliže. Krenuo sam i ja da punim guzu svoje devojke nabijajući se do jaja, a sa nabijanjem nije prestajala ni prednja muška strana. Ispražnjenih jaja izvadio sam kurac iz guze taman na vreme da devojka strpa momkov kurac u usta i napuni ih spermom koja je nekontrolisano krenula da štrca. Sve je progutala istovremeno gledajući u momkovu devojku kako joj naš domaćin puni usta. One su od kafe dobile samo šlag, ali se nisu bunile. Iscrpljeni,naš domaćin i ja smo seli na platnene kamperski stolice, društvo se povuklo i izgledalo je kao da se ništa nije desilo. Čak ni na našu domaćicu, koja je isto sela u platnenu stolicu, nismo obratili pažnju, ali je odavala velika fleka sperme na platnu koja je curela iz njene pičke. Slučajni samac prolaznik je svojski napunio i nestao kao što se bio i pojavio. Tih 10-ak dana u nudističkom kampu smo se jebali sa dosta parova, imao sam osećaj da su svi svingeri i da su tu došli da se jebu, a ne da letuju. Nažalost, po povratku s letovanja sam raskinuo s devojkom i nisam posle uspeo da nađem partnerku za sving kombinaciju, a sadašnjoj supruzi takvu kombinaciju ni u snu ne smem predložiti.

Oceni
[Total: 0 Average: 0]
Načitana pička

Poranih jutros! Trebalo je uhvatiti slobodno mesto u gradskoj biblioteci! Tako je uvek pred ispitni rok u septembru. Mi studenti gluvarimo celo leto, a onda sledi borba sa ispitima. U biblioteci je bilo tiho, samo

Mladi pastuvi

Nova mlada nastavnica engleskog jezika, Marina, od prvog dana školske godine svojom pojavom dizala je kurčeve većini učenika završnog razreda Gimnazije i izazivala zavist kod učenica, jer je izgledala lepše i jebozovnije od većine njih.

Četvorka

Napokon sam dočekala taj dan seksa u četvereo, Mirko, ja , Željko i moja prijateljica Jelena. Mirko i Željko izvalili su se na kauč dok smo se Jelena i ja svlačile. Zatim smo kleknule pred