Pozovite Kupidon shop 062/695-596

Ispunjavala je sve što sam tražio…

Upiso sam poljoprivredni fakultet posle gimnazije i moji su mi nasli sobu u Beogradu kod jedne zene, usedelice, kako bi nasi rekli. stan je starinski, salonski, ogroman, a Mima zivi sama u njemu. Ne bih bas znao da kazem sta radi, nesto u nekom ministarstvu, ali ne znam sta konkretno.

Cesto je na putu ili na sastancima, pa je retko i vidjam. Zasto izdaje sobu, nije mi bilo jasno, osim da nije sama u stanu ili da je neko tu posto je cesto na putu. Poreklom je iz Niskog kraja, odakle sam i ja, i to je najverovatnije bila veza da me primi kao podstanara. Nikada se nije udavala i nema dece, i kada to povezem sa njenim izgledom, daje neresivu enigmu. Iako matorka, pedeset plus godina, izgleda bolesno dobro. Crna gusta kosa, malo satirana, lisicja faca zategnutog lica. Linija ko u devojke, duge vitke noge, uski kukovi i na takvom telu, nestvarno velike grudi. Negovana, uredna i uvek doterana, sa garderobom koji su isticali sve njene atribute, pre svega zgodnosti brzo su doprineli da bude glavna meta moje pozude i maste i vlaznih snova. Nije me provocirala, ponasala se prema meni obicno, prijateljski sa odredjenom pristojnom distancom. Provocirao me njen jebozovni izgled! Provocirao me i njen ves, pre svega gacice i brushalteri. gacice tako mele, nezne prozirne, sa providnom cipkom na pravom mestu, i brushalteri u kompletu sa gacicama, ali sa tako velikim korpama u kome su se gnjezdile one bezobrano velike sise. posto smo koristili isto kupatilo cesto sam imo prilike da ih vidim, uglavnom nosene ili na susilici ciste Kad sam bio siguran da nije tu znao sam dugo da ih mirisem i drkam udisuci blagi miris njene pice i njene koze, koj cu prepoznati uvek u zivotu. bio sam na fakultetu do kasno i vratio se kuci. Sreli smo se na vratima, izlazila je doterana i samo me pozdravila. Bio sam malo umoran, ceo dan na fakultetu i odmah sam otiso da se istusiram. Na masini za pranje vesa su bile Mimine bele gacice i brus. Uzeo sam ih u ruke i prineo nosu jos tople od njenog tela mirisale su opojno. Brzo sam se istusiro obuko uzeo Mimicin donji ves i odneo u svoju sobu. Prvi put sam to uradio, mislim uneo njene gacice u moju sobu. Mislio sam tek je izasla i ko zna kada ce se vratiti. pustio sam muziku spustio farmerke, uzeo gacice i prislonio ih na lice oh kako su divno mirisale malo intezivnije nego obicno, kao da je bilo vise sokova na njima. Uzeo sam brus pomirisao unutrasnjost korpi miris koze i miris mleka za telo i stavio ga na glavu. Kurac mi je vec bio dignut lagano sam setao kozicu prelazici sakom po glavicu drugom rukom sam prineo gacice usnama i polizao mesto gde je miris bio najtintezivniji. Slankasti opori ukus mi je pokrenuo sva cula prislonio sam gacice na nos i duboko udisao vazduh kroz njih ruka mi se malo brze kretala duz opako dignute kurcine. nisam ni cuo kada je dosla do moje sobe verovatno je privukla malo glasna muzika i otvorena vrata na sobi. A imala je sta da vidi sedeo sam polulezeci drkao drzao njene gacice pred nosom dok mi je na glavi bio njen brus kao vatreropol kapica. Sta to radis kretenu? upita me tiho skoro bojazljivim glasom preseko sam se uplasio posramio zbunio bacio sam i gacice i brus daleko od sebe da valjda kazem da nije to to sto vidi. Spustio sam glavu i cutao nisam smeo da je pogledam stavio sam obe sake preko kurca izdajnika koji je dalje parao vazduh ocikivao sam njenu reakciju da izleti is sobe zalupi vrata i kaze mi da sam lud istog momenta izbaci iz stana tuzi me roditeljima faultetu drzavi da da me streljaju… proslo je tako nekih minut dva culo se samo disanje moje ubrzano i njeno duboko prisla mi je i stavila ruku na rame srce mi je lupalo isto kao i sad kada ovo pisem bio sam ukocen poljubila me je u vrat i krenula rukom ka mojoj kurcini. Lagano je pomerila moje ruke i sakom uhvatila kurcinu kada tada nisam dobio srcani udar nikad necu. usne su joj i dalje bile na mom vratu ustao sam kao oparen a njena ruka je izgledala tako sitno u odnosno na moj kurac. Kako je lep rece tiho desnom rukom je preko glavica prevlacila kozicu dok joj je leva bila na mom zategnutom dupetu koji je mazaila kruznim pokretima ruke kosulju i kako je bilo malo nagnuta unapred teske sise su pretile da ispadnu iz brusa iz ociju joj je izbijala pozuda saka joj setala stublinom i prelazila preko muda malo ih stisuci i golicajuci nezno vrhovima prstilju dovela me je do ludila a medju nogama raspalila mi je vulkan spustila se izmedju mojih nogu gledala je par sekundi u moju nabreklu kurcinu i krenula da je da lize jezikom je liznula jaja pa od korena kurca se polako penjala ka vrhu zastala je na glavicu pocela je da ga oblizuhe mislio sam da cu eksplodirati dodirivala mi je njenim neznim prstima muda koja su bila ogromna skroz puna sperme onda ih je pocela malo jace stiskati dok su joj usne i jezik klizile niz kurac. tek tada je pocela da ga pusi sa obe ruke je drzala jaja i kurac u korenu i uvlacila ga duboko u usta isturio sam karlicu ka njoj nisam mogao vise sperma samo sto nije pokuljala. Mimice svrsicu rekao sam totalno izbesumljen. stvarno nisam mogao vise da izdrzim muda su mi se zgrcila i poceo sa da sipam Mima je glavic obuhvatila usnama kako bih joj u pravom smislu reci napunio usta mislim da mi je to bilo do tada najduze svrsavanje u zivotu sisala mi je kurac kako bi pokupila sve do poslednje kapi. podigla se oblizujuci usne kao macka kad popije mleko i dalje mi nije pustala kurac koji nije izgubio ni trunku na velicini i cvrstini ona mi onako napaljena gurnu jezik duboku u grlo to me je malo oslobodilo uhvatih ga zubima i poceh ga sisam da znate samo kako je bio nemiran i sladak kao kod neke napaljene razuzdane siparice. dodirnuo sam je rukama preko brusa za grudi tako polako i nezno jer sam uzivao u svakom trenu ispunjenja mog davno sanjanog sna. Pa kurajberu vidim ti bi jos mogao nasmejala se zadovoljno i ona se napalila idemo u sobu. usao sam prvi put u njenu spavacu kojom je dominirao ogromni krevet otvorila je fijoku na komodi i izvadila prezerativ zagrilili smo se gotovo dograbili jednog drugog moj jezik je zaronio u njena usta itog momenta smo poceli da se ljubimo sudarajuci se zubima grizuci se i lizuci uzajamno zavuko sam ruku u dekolte i dohvatio njenu veliku sisu i nastavio da je gnjecim preko brusa drugu sam zavuko ispod kratke suknje hvatajuci je za mesnate guzove divlje smo se zvalalili dok je spustala ruku i hvatala me za kurac nastavljajuci da ga stisce i trlja. Razdvoljili smo se sumno disuci i skinuli sve sa sebe meni je ocigledno ostavila gacice legli smo na krevet uhvatio sam njene pune sise rukama blago ih gnjecio i milovao onda spustio usne i jezik na njih uzela je prezervativ otvorila i spretno navukla na moj kurac ummm.. mmm,,, uzdisala je zadovoljno udobnije se namestajuci. Mesio sam velike sise i gricko otvrdle tamne bradavice spustajuci se jezikom na nize preko toplog stomaka zavuko sam prste u njene gacice i svuko ih sa nje Picka joj je bila savrseno frizirana podsisane crne dlake uramljivale su rozikastu pukotinu sitnim poljubcima i jezikom sam klizio glatkom kozom njenih prepuna penjuci se na vise ljubici joj slabine. Mmm.. kako si nezan.. mmm.. uzdisala je i zavlacila je me je prste u kosu. Rasirio sam joj noge i ugledo dugacku rumenu brazdu njene picke sa otecenim klicem. Gutao sam pljuvacku dok su mi se zenice sirile od pozude u nosnicama sam osetio neponovljiv uzbudjuci miris vagine pomesan sa mirisom njene kupke zavuko sam jezik medju toplih brescica i lizno joj picku celom duzinom uzdahnula je i zastenjala od uzitka a ja sam nastavio da je lizem razdvajuci nezne usmine uvlaceci jezik u sluzavu raskolinu uvijala je bokovima dok sam joj havapljivo lizao unutrasnjost dohvatao nabrekli klitoris samarao ga jezikom nisam mogao vise biti nezan lizao sam je jako sisao klicu zubima je gricko poludela je dahtala je i preznajavala se uuuu u sto mi lepo lizes uu dobro je mm dahtala je sve glasnije a ja sam podigao jednu ruku i gnjecio sisu drugu sam podvukao ispod nje hvatajuci je za polutku guzice.uuuummm a… aaa.. mmm… dajjj..dodjii.. jebi meee.. glasno je stenjala uvijajuci bokovima. Okrenuo sam je na bok i lego iza nje podigla je nogu i slomila se u struku otvarajuci mi se namestio sam se izmedju njenih nogu prislonio glavic na vlazni procep i polako gurno klizno sam kroz sluzavu unutrasnjost smestajuci ga u dubinu njene picke nabijajuci joj ga do jaja. Uuu kako je dobro uuu prostenjala je okrecuci glavu ka meni veee lilii siii Spustio sam usne na njene i gurno joj jezik u usta prihvatila ga je i usisla sumno disuci i dahcuci nabijao sam joj kurcinu gotovo do jaja mesao u njenoj vrucoj picki vadio opet nabijao pomalo ubrzavajuci ritam tela su nam se toplo sudarala ona dahtala postajala sve glasnija sve pomamnija vrtela je glavom leve desno grcila se isla mi bokovima u susret ciknuka je i stunuka me cvrsto uz sebe dok joj je celo telo podrhtavalo u nastupu silovitog orgazma a ja sam je uhvatio za njene cvrste guzove stiskao ih i gnjecio nastavljajuci uzurbano da je jebem. uuu lud siii luuuud uh sto me dobro jebes jebiii jebiii ne prestajjj uuu pomamljeno je stenjala dok su nam tela pljeskala jedno o drugog uzarena od uzbudjenja. podigao sam je i naguzio ispred sebe pomilovao oble polutke njenih guzova blago ih stiskao i razdvoljio a onda klizno kurcem u njenu uzavrelu pickuu . Picka joj je bila toliko vlazna da joj je iz momenta uletela do jaja. tooo mmm tooo jebiii meee mmm gotovo je vikala uvijajuci bokovima uuuhhh svrsss..icuuu uhvatio sam je za guzove i nabijao joj kurcinu do jaja sve brze jebao sam je kao zivotinja gledao sam je bila je u transu grizla je sebi donju usnu spustila se prednjim delom tela na krevet zabila glavu u dusek i sakama sirila pukotine. Tela su nam se sudarala i silovito nabijala jedno u drugo moj stomak je pljesko o njene guzove kurac klizio kroz potpuno raskvasenu picku. Osecao sam slatke trnce kako pocinju da mi mile telom i jos vise ubrzao cvrsto sam je stego za bokove i svom silinom joj nabijao kurcinu do jaja osecajuci navalu slasti u celom telu ona se tresla i svrsavala u talasima poceo sam da se praznim stenjao sam i podrhtavao pao sam preko nje svaki moj drhtaj kurca poklapao se sa kontracijom njene picke zelo sam ovaj tren potraje vecno… spustio sam se sa Mime kurac mi je ispo iz njene picke kondom je polako spadao napunjen do vrha mojom spermom. Skinula ga je lagano i uzela nezno je sakom prelazila preko glavica umrljanim spremom. milovala mi je omlitavljeni kurac. Lezali smo jedno kraj drugog i gledali se u oci videlo se neverovatno obostrano zadovoljstvo i sreca. Skoro mi ovako nije bilo lepo rekla je to bas ozbiljno tako je to kad se najmanje nadas. strasan si mali posle izvesnog vremena smo se istusirali i zajedno vecerali. Opet smo se jebali i opet je bilo super. u nasem odnosu se nije nista specijalno promenilo pogotovo za okolinu postujem je i sad i vise i ne insistiram na seksu cekam da to oma predlozi a zelja je kod mene kao i pre mozda i veca!

Oceni
[Total: 0 Average: 0]
Nabijem te na kurac!

E, upravo mi je to bila uzrečica. Od svih glupih uzrečica, ja sam morao koristiti baš tu. Ali, jebi ga, uzrečicu ne biraš, one ti se same zalepe za rečnik. Ne mogu reći da sam

Otkačena do ludila

Zivimo na zapadu vec nekih 12 godina. Moja zena Sanela ima 38 godina, a ja 40 i zajedno smo skoro 17 godina.Inace nas brak je perfektan u pravom smislu i na svakom polju.Nas ljubavni zivot

Ljubitelj ženskih stopala

Veliki sam ljubitelj zenskih stopala i svih vrsta najlon carapa od onih koje idu samo na stopala, do hulahopki. Obozavam da vidim zensko stopalo i noge uopste u carapama bez obzira na boju, i obozavam