Pozovite Kupidon shop 062/695-596

Jebozovna Maja

Moja devojka i ja smo poceli smo da trazimo nacine da nadjemo ljude sa kojima bismo se jebali a da to ne iscuri u javnost. Privatnost i tajnost nam je mnogo bitna zato sto moja devojka i ja oboje planiramo da imamo ozbiljne poslove a za balkanske pojmove nase seksualno ponasanje bi se moglo smatrati razvratinim. Posto nam je bilo bitno da nadjemo nesto kvalitetno odlucili smo da ne zurimo u potrazi , nego da sacekamo da nesto naidje.
Kao sto sam rekao, moja devojka studira stomatologiju a ja sam diplomirani inzenjer. Faks sam zavrsio u roku sa lepim prosekom i preporukama profesora, sto mi je omogucilo da lako nadjem posao u struci. Radio sam u jednoj stranoj firmi koja se pretezno bavila izvozom stvari koje proizvede u Srbiji, tako da sam ja za srpske prilike imao jako lepu platu. Sam posao je bio jako zahtevan, i trazio je cesto ostajanje prekovremeno na poslu, sto je umelo da dovede do toga da mi telo „propadne“. Kao mlad sam se aktivno bavio sportom do devetnaeste godine zivota, ali je to kod mene vise problem neko vrlina. Kada god se ne bavim sportom duzi vremenski period ja se ugojim, tako da sam zadnjih godinu dana isao na bazen. Uplatim onu varijantu da mogu da idem koliko hocu, plata mi je to dozvoljavala. Na bazenu se nikad mnogo nisam zadrzavao . Dodjem, otplivam svojih 20-25 duzina (1000-1250 metara), osusim se i idem kuci devojci. Posto ce ovo biti duga prica, smatrao sam da bi bilo dobro da dam lazna imena meni i devojci. Ona ce se zvati Dusica, a ja Milos. Tokom zadnjih nekoliko poseta bazenu primetio sam jednu zenu. Bila je jako zgodna i cinilo mi se kao da me gleda , ali da kad nam se susretnu pogledi ona bi skrenula svoj. Ucinilo mi se da bi tu mozda moglo biti necega za mene i Dusicu, pa sam odlucio da porazgovaram sa njom o tome. Opisao sam je Dusici i cinilo nam se kao dobra prilika, pa mi je rekla da probam da je smuvam ili bar izvedem na kafu.
Sledeceg dana sam ceo dan na poslu razmisljao da li cu zateci tu jebozovnu zenu na bazenu. Cim sam stigao na bazen video sam je. Tog dana je nosila crveni bikini, kao da je htela da je lakse uocim. Video sam da je suva i da ce tek uci u vodu, tako da sam odlucio da otplivam i ja malo, cisto da je ne spopadnem od starta. Naravno, krajickom oka sam posmatrao sta ona radi. Kad je posle nekog vremena izasla iz vode , da se odmori ili da se osusi pa da ode, odlucio sam da je pratim. Pored bazena se nalaze visoke tribine, a posto sam video da je sela na dosta visoko mesto nisam se bojao da bi neko mogao da nam smeta. Izasao sam iz bazena i poceo da se penjem stepenicama gore ka njoj. Na pola puta sam podigao pogled i video sam da me fiksira pogledom. Odgovorio sam joj osmehom na sta se i ona osmehnula. Mojoj sreci nije bilo kraja! Seo sam pored nje i predsavio se. Njeno ime je bilo Maja. Tek onda kad sam seo pored nje video sam kakav sam zalogaj zagrizao. Maja je imala oko 40 godina, ali se po njenom izgledu to ni izbliza nije moglo reci! Imala je prelepo lice , dugu lelujavu braon kosu, velike sise(mozda petice) koje su dolazile do izrazaja u crvenom bikiniju. Imala je mali izbaceni stomak, veliko okruglo dupe i bila je oko 170 cm visoka. Sve u svemu seks bomba. Ono sto bi danas mi klinci rekli, MILF. Malo sam je propitao cime se bavi i kako postize takvu figuru, odgovorila je da ne radi, da joj je muz uspesan i da ona moze da se posveti odrzavanju tela. Tu sam se malo presekao sto je udata, ali me je ona svojim osmehom, sisama i govorom tela uverila da imam prolaz kod nje. Pitala me je za mene, sta radim i da li imam devojku. Odlucio sam da kazem kako jeste, pa gde puklo. Nesto me je teralo da to ocekujem, ali uopste joj se nije promenilo raspolozenje kad sam joj rekao da imam devojku. Shvatila je da je zelim cim sam joj prisao. Pitala me je da li hoce da malo plivamo zajedno, sto sam ja i prihvatio. Plivali smo jedno do drugog , cesto su nam se tela dodirivala pod vodom a ja nisam skidao pogled sa nje planirajuci sta dalje da radim. Malo kasnije se okrenula ka meni i pocela da pliva unazad dozivajuci me pogledom. Stigao sam je na sredini bazena, mada je i ona usporila Kako sam joj se priblizio u vodi, njena noga me se obmotala oko moje noge i Maja se pribila koliko je mogla uz moje telo a da se i dalje odrzava na vodi. Jednom rukom me je pomazila po sisi, osmehnula mi se i otplivala dalje. Stala je u ivici bazena, gde sam je i sustigao. Prisao sam joj, maksimalno diskretno (ne mora bas svako na bazenu da vidi sta radimo ), i rukama joj onemogucio da pobegne. Ispod vode sam joj se priblizio i prislonio moje telo na njeno tako da mi je kita lezala na njenom stomaku. To je mozda trajalo minut kad mi je rekla da hoce da izadje da se osusi. Ponovo smo otisli do tribina gde se obrisala. Pitao sam je da li bi htela da svrati kod mene i devojke u stan na pice, sto je ona prihvatila. Nisam mogao da verujem! Nije ovo moralo nista da znaci , moglo je da ostane na picu, ali sa svakim sledecim korakom Maja mi je davala vise povoda da se nadam. Posle deset minuta smo krenuli autom ka mom stanu gde je Dusica cekala ne nadajuci se da dovodim ovakvo parce.
Otkljucao sam vrata stana i doviknuo Dusici da sam stigao i da sam doveo jednu prijateljicu na kafu. Dusici nije nista bilo jasno, ali kad sam rekao da sam Maju upoznao na bazenu, a i kad ju je ona malo bolje pogledala, shvatila je ko je Maja i sta bi trebalo da se desi. Ispocetka je sve islo nevinim tokom. Pitanja su samo redjala: ko se cime bavi, ko je odakle i slicno. Sve vreme smo se Dusica i ja pogledima pitali kako da zapocnemo seks pred Majom a da ga ona prihvati. Ipak je potpuno nepoznata osoba, mozda se plasi da se procuje kao sto se i mi plasimo, mozda je ocekivala samo mene a ne i Dusicu. Minuti su prolazili u caskanju i teme su polako nestajale. Tada je Dusica kao iz topa pitala Maju da li i ona ima ovakvoh muskarca kraj sebe u krevetu i prebacila jednu ruku preko mog ramena. To je to, pomislio sam !! Ili ce se poplasiti i otici, ili ce zaigrati igru. Ona je rekla da je njen Darko sasvim dobar za njene potrebe, ali da veruje da sam i ja sasvim dobar u krevetu. Dusica je dodala da postoji samo jedan nacin da to saznamo. Dok sam shvatio sta se desava Dusica mi je vec zavalila svoj jezik u usta i stavila mi ruke oko ramena. Uzvratio sam joj poljubac i taman sam krenuo da tonem u njega kad je Maja dobacila :
-„Hocete samo da se ljubite ili cu videti jos nesto danas ? “
-„I gledaces, a i ucestvovaces“, odgovori joj Dusica.
Ja sam ostao da sedim, spustio pantalone na pod i izbacio kurac iz gaca. Dusica koja je sedela pored mene samo se nagla i uzela ga usta.
-„E to je vec nesto“, rece Maja.
Jednom rukom Dusica mi je drzala kurac dok je drugom mazila moja jaja. Ja sam joj pritiskao rukom glavu na dole, a Dusica i nije pruzala neki otpor vec je samo pustila da kurcina dublje udje u usta. Tad je Maja skinula stvari sa sebe i sela ponovo na fotelju na kojoj je i bila. Gledala je kako Dusica guta moj kurac i sve vreme mesila rukama svoje ogromne sise.
-„Hoces mi da ti pomognemo sa tim sisama ? „, upitao sam je.
-„Moze, ali morate oboje zajedno da mi pomognete“, odgovorila je Maja.
Dosao sam Maji sa leve strane a Dusica sa desne. Uzeo sam joj levu sisu u usta i snazno je poceo sisati, na sta je Maja odgovorila zadovoljnim stenjanjem. Desnom rukom sam joj drzao sisu, a levom sam joj dirao picku. Dusica joj je sisala desnu sisu i grickala joj bradavicu a Maja je jednom rukom drkala moj kurac a drugom Dusicinu picku. Spustam se na pod, i kleknem izmedju Majinih nogu. Razdvojio sam joj noge i poljubio joj picku prvo jednom brzo, pa onda drugi put dugo i zeljno. Nisam usne odvojio od njene picke mozda citav minut. Nisam cuo nikakvo stenjanje, tako da sam pogledao nagore i video da Maja i ne moze da stenje jer se ljubila sa Dusicom. Kita mi je bila tvrda kao kamen od tog prizora. Dusica mi je uhvatila pogled , osmehnula se i pitala :
-„Hoces i ti malo, a ?“.
-„Mozes, samo ako te Dusica zameni dole“, ubaci se Maja.
-„Naravno da hocu“, odgovori sa najpreverznijim osmehom moja devojka.
Zamenili smo mesta, Dusica je sad lizala Majinu picku a ja sam se ljubio sa njom. Kurac mi je bio kao stena od silnog naboja kojem sam bio izlozen. Uhvatio sam Maju za ruku i poveo je ka dvosedu na kom mi je pusila Dusica. Maja je legla na ledja i rasirila noge cekajuci moj ulazak. Picka joj je bila vrhunska za zenu od 40 godina i dobro vlazna od silnog lizanja. Stavio sam jednu njenu nogu na moje rame i gurnuo joj kurac do pola u picku. Uzdahnula je i izdigla kukove da bi se jos vise mogla nabiti na moj kurac. Ubo sam je par puta sa pola kurca da bih onda odjednom uterao celu kurcinu u njen zeljnu picku. Maja je grebala dvosed i sopstvene sise od zadovoljstva koje sam joj priredio. Dusica se nagla iznad Majine glave i uterala joj jezika do kraja u usta. Malo samo usporio da bih pustio njih dve da se ljube. Nakon nekog vremena sam nastavio da jebem kao lud. Majina noga na mom ramenu se tresla i grcila kao nenormalna i njih dve nisu usne odvajale jedna od druge. Posle nekog vremena sam osetio da nadolazim, pa sam ga izvukao i nastavio da ga drkam.
-„Je l’ mogu po sisama ?“, nisam stigao ni da izgovorim a Maja je se uspravila na dvosedu, te je rukama skupila i podigla sise koje su joj sad bukvalno izgledale kao dve lopte. Primakao sam joj se drkajuci rukom kurac. Nakon par sekundi beli gusti mlazevi sperme poceli su da izlecu iz mog kurca, slecuci na Majine sise. Sigurno je trajalo pola minuta to moje prskanje, sise su joj bile prekrivene mojom spermom koja se sad cedila na njen stomak i butine. Dusica joj je ljubila sise, primajuci sto vise moje sperme u usta zadovoljno kurvinjski se smeskajuci.
Seo sam u fotelju da odmorim i dodjem sebi. Kadar pred mojim ocima je bio neverovatan. Sisata dobro izjebana brineta sa poprskanim sisama i moja devojka koja joj ljubi sise. Dusica je ponudila Maju da se malo sredi u kupatilu sa njom dok sam ja ostao sam. Posle par minuta su se vratile njih dve i sele na dvosed :
-„Dobar ti je decko , Dusice“.
-„Aha, dobro sam ga istrenirala“, zajebavala me je.
-„Da mi je neko danas rekao da cu imatu trojku sa nekim klincima, ne bih mu verovala“, rece Maja.
-„Taj klinac ti je zalio sise spermom kako dugo niko nije“, odmah sam joj malo uvredjeno odgovorio.
-„E to jeste, moj muz manje svrsava. Ipak je on covek u godinama“, rece Maja gledajuci me zeljno.
-„Lepo je tebi Majo, imas muza da te jebe plus te ovaj moj jebao. A ja nista“, rece kao sazaljivo Dusica, praveci se da ne zna da ce biti i druga runda.
-„Dobices i ti mala, pa vidis kakav je manijak. Samo sto me tamo u bazenu nije jebao“, smejala se Maja.
-„Sama si trazila, a i nisi se mnogo bunila“.
-„I to sto kazes“.
Odjednom je nastala tisina i samo smo se gledali. Tada je Maja ustala i dosla do fotelje. Klekla je ispred mene i rekla:
-„Imamo ovde samo jedan kurac, i treba ga osposobiti pre akcije“, rece i uze mi poludignuti kurac u usta. Uzimala ga je duboko u usta sa svakim zalogajem, dok mi je ruke stavila na butine. Malo sam skupio noge i stegao njene sise koje su slobodno visile tu. Onda sam ustao i krenuo ka Dusici koja je sedela na dvosedu. Kleknuo sam ispred nje i zavukao joj glavu medju noge. Lizao sam joj picku dok mi je ona drzala glavu rukama. Stenjala je i uzivala u svakom trenutku. U tom mi je Maja dosla od pozadi, zavukla se ispod mene i nastavila da mi pusi dok je lezala na podu na ledjima. Majina usta su pohotno gutala moju kurcinu terajuci me da jace i bolje lizem Dusicu koja je sve glasnije stenjala. Izvadio sam kurac iz Majinih usta i malo je lupio po licu, onda sam ustao i primakao kurac Dusici. Prvo sam ulazio lagano, a posle sve brze i brze. Dusica je obmotala noge oko mog struka i nije mi davala da se odmaknem od nje ni milimetar.
-„Dusice, ajde mi lizi picku. Svidelo mi se malo pre kako to radis“, zatrazila je Maja kad vise nije mogla da izdrzi da samo gleda.
-„Moze, ali da ovaj nastavi da me jebe“, odgovori joj Dusica.
Nas dvoje smo zastali sa jebanjem i ustali sa dvoseda. Kurcina mi je pulsirala i bila je ljigava od silnih sokova. Maja je sela na dvosed i rasirila noge, Dusica je klekla ispred nje i izbacila je dupe. Ja sam joj prisao od pozadi i zabio joj kurcinu u picku do kraja. Dusica je tako jako prodrla jezikom u Majinu picku da je ova mozda i svrsila. Drzao sam Dusicu za kukove i zabadao se u nju iz sve snage i sve brze i brze. Maja je jednom rukom drzala Dusicinu glavu a drugom je stiskala jednu sisu. Tako smo se tucali dosta dugo, ne znam ni sam koliko je vremena proslo, kad sam poceo da osecam da nadolazi. Rekao sam Dusici da svrsavam i da hocu po faci da joj svrsim. Cim sam ga izvadio iz nje i ustao, ona je ostavila Majinu picku i okrenula se ka meni da primi spermu. Drkao sam kurac odmah ispred njenog nosa, povremeno ga dodirujuci. A onda je krenula fontana. Sperma joj je bila po nosu, po obrvama i po celu. Dusica je obozavala da joj svrsim po faci, tako da je i ovaj put sve ispratila sa osmehom.
Nakon svega toga Maja je ostala na kafi. Pricala nam je kako joj muz cesto priredi trojku sa njegovim jednim prijateljem i da bi volela da i mi udjemo u tu pricu. Mi smo bili odusevljeni prilikom da i dalje budemo sa Majom tako da smo prihvatili da odemo kod njih za par dana da probamo nest

Oceni
[Total: 1 Average: 4]
Perverzna mamica

Kisa je padala te veceri,vozio sam sa velikim naporom,.ja i mama smo  putovali kod mamine sestre u Minhen.Hoces li da se odmoris malo?Upita me mama, Boli me glava rekoh,na prvi hotel koji naidjemo,svraticemo da prenocimo,ova

Jebozovna Maja

Neiskusna snajka

Nisam ni znao da imam rođaka u Holandiji sve dok me jednom nije nazvao. Dolazio je sa devojkom u Srbiju, pa mu je trebao smeštaj i setio se mene. Mrzim kad me se sete jedino